اسمس های عاشقانه

اسمس های عاشقانه

دل تنگیهامو بردار پیش خودت نگهدار وقتی که تنها شدی منو به یادت بیار . . . .

وقت دل تنگ میشم پشت در قلبت هی در می زنم پس هر وقت قلبت میزنه بدون دلم برات تنگ شده . . . .

دلم !!!!!!!!! درد میکنه ؟ نه ! میپیچه ؟ نه ! میسوزه ؟ نه ! پس چی ؟ دلم برات تنگ شده

.

.

. اشک از دوریست سکوت از تنهایی لبخند از مهربانی پیام دادن از دلتنگی . . . .

بازم دلگیر دلگیرم دارم بهانه میگیرم همش دلتنگ چشماتم بازم من بی تو میمیرم . . . .

فدای اون مهر و وفات دلم شده تنگ برات چطور بگم ؟ باور کنی ! چقدر عزیزی تو برام . . . .

بی تو نه کار دنیا لنگ می مونه نه بین زمین و آسمون جنگ میشه نه کوه آب میشه نه آب سنگ میشه فقط دل منه که برات تنگ میشه . . . .

نردبامی که به اندازه ی دلتنگی من قد بکشید پشت دیوار کسی یافت نشد تکیه بر حسرت خود خواهم زد . . . .

فکر میکنی اس ام اس میدم ، کارم پیشت لنگه ؟ یا دستم زیر سنگه ؟ نه ، فقط دلم برات تنگه !!!!!!!! . . . .

قلبی داری به وسعت دریا و به بینهایت آسمانها باید منطقی باشم , حق داری اگه دلت برام تنگ نمیشه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 18 آذر 1392برچسب:, ] [ 9:46 ] [ mahsa joon ] [ ]